חֲדָשׁוֹת

מכיל תצלומים של תחנת הרכבת ביי איגל ביי - היסטוריה

מכיל תצלומים של תחנת הרכבת ביי איגל ביי - היסטוריה



מפרץ הנשר


הערה ביוגרפית חזור למעלה

ברוס ביסל צ'יבר, מלומד נלהב של תולדות הרכבת וסיפורי הרכבת, צבר אוסף תצלומים מרשים המתייחס למסילות ברזל ומערכות רכבת בין עירוניות בצפון מערב האוקיינוס ​​השקט במהלך מחקר שלם בנושא. לאחר שסיים את לימודיו לתואר שני במדעי החברה מאוניברסיטת וושינגטון, הפך מר צ'יבר למדריך במחלקה לכלכלה במכללת החינוך המערבית בוושינגטון.

בשנת 1951 נטל ברוס צ'יבר חופשה מהמערב כדי לממש את האינטרסים האקדמיים האישיים שלו. במקום לחזור ללמד לאחר חופשת היעדרות, החל בקריירה בסוכנות הביון המרכזית (CIA). שינוי זה בקריירה לא דלל את עניינו או עיסוקיו במחקר במסילות ברזל ומערכות רכבת בין עירוניות.

צ'יבר פרסמה יצירות משנות הארבעים עד שנות השבעים. עבודותיו כוללות את "מסילות הרכבת החשמליות במחוז ווטקום" שפורסמו ב"טרולי ספארקס ", שלושה מאמרים שנכתבו עבור Traction and Models:" חברת הרכבות פיירהאבן וניו ווטקום סטריט החדשה "," עירוני בלנגהאם-סקגית "ו"מערכת החשמלית בלינגהם" ו מונוגרפיה שכותרתה "התפתחות מסילות הברזל במדינת וושינגטון: 1860 עד 1948", שפורסמה בשנת 1949 על ידי מכללת החינוך המערבית בוושינגטון.

תיאור תוכן חזור למעלה

האוסף כולל כשלוש רגליים לינאריות של חומר, המורכב מתצלומים וכמות קטנה של חומר טקסטואלי, כולל התכתבות, פתקים, מפות, לוחות זמנים של רכבות וכתבי יד וטיוטות של פרסומיו הרבים של צ'יבר הנוגעים למחקרי הרכבת שלו.

התצלומים, המהווים את עיקר האוסף, מתארים מכוניות רכבת, מנועים וחומרים מתגלגלים אחרים של מסילות ברזל ומסילות ברזל בצפון מערב האוקיינוס ​​השקט. מערכות הרכבת במדינת וושינגטון מיוצגות במיוחד, ובתוך המדינה, בעיקר המחוז ווטקום ואזור סיאטל. יש גם תצלומים של כמה רכבות בקולומביה הבריטית, ואחרים מאורגון וממדינות אחרות באזור, אך אלה מעטים בהשוואה למסילות הרכבת של מדינת וושינגטון, הדגש על עניין המחקר של צ'יבר.

שימוש באוסף חזור למעלה

ציטוט מועדף

תצלומי רכבת של ברוס צ'יבר, מרכז ללימודי צפון מערב האוקיינוס ​​השקט, משאבי מורשת, אוניברסיטת וושינגטון המערבית, Bellingham WA 98225-9123.

מידע מנהלי חזור למעלה

הֶסדֵר

תצלומי הרכבת של ברוס צ'יבר מאורגנים בהתאם לסדרות ולסידור תת-סדרות הבאות:

  • סדרה I: תצלומים, 1890-1950
    • תת-סדרה 1: מדינת וושינגטון, 1890-1947
    • תת-סדרה 2: מדינות ומחוזות אחרים, 1898-1954
    • תת סדרה 3: הדפסים ושלילים לא מזוהים, ללא תאריך
    • תת סדרה 1: אינדקס, ללא תאריך
    • תת-סדרה 2: חומרי מחקר/הפניה, 1912-1974
    • תת סדרה 3: מאמרים שנכתבו על ידי ברוס צ'יבר, 1968-1975

    הערת עיבוד

    ענבר רייני עיצבה מחדש את תצלומי הרכבת של ברוס צ'וור עבור המרכז ללימודי צפון מערב האוקיינוס ​​השקט ביוני 2004. השינויים שנעשו בסידור האוסף הראשוני כללו שימור נוסף של התצלומים. זה כלל לשכן אותם מחדש בתיקיות נטולות חומצות, ולאגרן אותן בנייר נטול חומצה. בנוסף, החומרים הטקסטואליים חולקו לשלוש סדרות משנה, כולל אינדקס הכרטיסים של התצלומים.

    תיאור מפורט של האוסף חזור למעלה

    החלק הבא מכיל רשימה מפורטת של החומרים באוסף.


    מפרץ הצדפות מנסה להציל פיסת עבר של רכבת

    רכבות עדיין משוטטות על פני תחנת הרכבת הישנה של אוסטר ביי שבקצה שדרת אודרי, אם כי הנוסעים היחידים הם עובדי כביש לונג איילנד רייל שהולכים לחצר רכבת. אבל אם אתה עומד בין קירות הלבנים של התחנה בת ה -118, במרכז רצפת האריחים הסדוקים מתחת לגג העצים הערמונים, ועוצם את עיניך, אתה יכול לדמיין את הנשיא תיאודור רוזוולט יורד מרכבת.

    זה הניסיון שנאמנים של מוזיאון הרכבת של אויסטר ביי מקווים לספק כאשר הם יפתחו את התחנה באופן רשמי כמוזיאון רכבת. אך מכיוון שהפרויקט זקוק לכסף, הוא נשאר עבודה בעיצומה ללא תאריך יעד להשלמה.

    התחנה - הידועה כתחנת הבית של רוזוולט, הנשיא ה -26 - נמצאת במרחק של פחות מחמישה קילומטרים ממעונו במפרץ אויסטר, גבעת סאגמור, האטרקציה התיירותית העיקרית באזור.

    אבל סיפורו של רוזוולט אינו מסתיים בגבול אחוזתו, אומרים נאמני המוזיאון. הוא ממשיך במרכז העיר אויסטר ביי ותחנת הרכבת, שנכנסה לרשם הלאומי של מקומות היסטוריים לפני שנתיים. הם רואים את התחנה כ"כלי הוראה גדול יותר ", אמרה ליז ארווין, יועצת המוזיאון, וחינכה במקביל את הציבור על תולדות הרכבת בלונג איילנד ועל חיי הנשיא באופן מקומי.

    התחנה מכילה כעת כמה תערוכות קטנות, כולל ציורים ותצלומים של התחנה לאורך עשרות שנים וחפצי רכבת כמו אורות אותות, הפתוחים לציבור באירועים מיוחדים. המוזיאון מחזיק או מחזיק בשבע ציוד כבד, כולל מנוע קיטור, תא נוסעים, שני רכבי נוסעים ורכבה. אבל רוב אלה עדיין לא נמצאים באתר.

    הנאמנים אומרים שנדרשים בין 1.7 ל -3.5 מיליון דולר כדי לשחזר ולהמיר את התחנה לחלוטין, לשפץ את המלאי המתגלגל ולהביא פטיפון פגום בקרבת מקום לתפקוד תקין.

    המאמץ לפתוח מוזיאון התפתח מפרויקט צנוע יותר לשימור מנוע קיטור שגרר רכבות נוסעים עד פרישתו בשנת 1955. קבוצה, בסופו של דבר ידידי הקטר 35, הוקמה בשנת 1990 והרחיבה את תשומת לבה לתחנת הרכבת ו פטיפון כשפקידי העירייה דנו באפשרות לפתוח מוזיאון רכבת בתוכנית כפר 2002, אמר בן ינקובסקי, יו"ר המוזיאון.

    בשנה שעברה הפכו החברים למוזיאון הרכבת של אויסטר ביי בחסות משרד החינוך של המדינה. העיירה, שרכשה את התחנה מרשות התחבורה במטרופוליטן בשנת 2005, עובדת על חוזה למתן אחזקת הקבוצה לקבוצת המוזיאון, אמר ג'נקובסקי. הקבוצה משכירה חלק מחצר הרכבת הסמוכה מהעיר, שם נמצא הפטיפון ומנוע 35 נשאר בחלקים.

    גב 'ארווין אמרה שהעיירה תשכור מנהל פיתוח של המוזיאון, שיעזור להשיג מענק עבור המוזיאון. עד אז הנאמנים יכולים רק לחכות. המועד האחרון לבקשות מענקים רבות השנה חלף, אמרה גב 'ארווין.

    ג'ון ונדיטו, המפקח על העיר ותומך במוזיאון, אמר כי הוא מצפה כי מועצת העיר תעניק את חוזה הניהול לקבוצת המוזיאון בחודש הבא. הוא גם חשף קשר מיוחד לתחנת הרכבת: דודו של אשתו הפעיל פעם את הפטיפון, לדבריו.

    חבר הכנסת רוברט ווקר אמר שהוא להוט לראות את המוזיאון מתפקד במלואו. "זה יקדם פיתוח כלכלי, יעניק תחושה של היסטוריה ויחנך את הקהילה", אמר.

    הנאמנים מסכימים שהמוזיאון הוא חלק מפרויקט התחדשות גדול יותר. "מדובר בהפיכת מפרץ אויסטר ליעד אזורי מרכזי", אמר ג'נקובסקי.


    מכיל תצלומים של תחנת הרכבת ביי ביי איגל - היסטוריה

    התכתבות ופנקס קבלות מחברת אדמס אקספרס.

    תקנון ההתאגדות של חברת Afterthought Copper Company של אריזונה.

    כולל משכורת אחת שהונפקה ל- R.E. Aitken על ידי חברת הרכבות הדרומית ריו גרנדה ב- 29 במאי 1937. כולל גם מכתב מ- 25 בנובמבר 1969 לאייטקן מאת H.H. Brandt, מפקח אגף התחבורה של חברת Union Pacific Railroad, מחלקה.

    מכיל תצלומים של עובדי מערב האוקיינוס ​​השקט ותאונות.

    מידע פיננסי שנוצר במהלך הפעלת מסילת הרכבת אלמגורדו וסקרמנטו.

    רשומות חשבונאיות מחברת עץ Alamagordo כולל מאזנים, קופות ושוברים.

    אוסף זה כולל תכתובות נכנסות ויוצאות ומסמכים משפטיים שהוכנו על ידי משרדי עורכי הדין בסטוקטון של וודס אנד לווינסקי מטעם חברת רכבת אלמדה וסן חואקין. ישנם גם מסמכים הנוגעים ל San Francisco & amp.

    חשבוניות ושוברי תשלום.

    רישומים פיננסיים אלה מתעדים את הקשר הפיננסי בין חברת דרום האוקיינוס ​​השקט לבין חברת Albion Lumber.

    ספר אלקטרוני שהוכן על ידי אלן יואל. רבים מהאיורים סופקו על ידי ל 'מאן ונורמן ווילס, אותות הרכבת הדרומית באנגליה. מכיל מידע כללי אודות קטרי קיטור, מטענים וחשמל אמריקאים ואירופאים.

    קופה אחת שנוצרה על ידי רכבת סניף אמדור.

    התכתבות בין מגזינים אמריקאיים, רכב בונה ומגזינים RAILROAD JOURNAL.

    כתב יד, עותק פחמן, שרטוט והערות מודפסות ושרטוטים של חלקי קטר קיטור של חברת קטר האמריקאית. כולל גם מידע על מספרי חלקים ומשקלים של החלקים.

    קבצי כוח אדם וספרי חוק.

    כיסוי: בעיקר דרום האוקיינוס ​​השקט וחברות קודמות וחברות בנות שלה, עם זאת, גם כרכים בסדרה זו מחברות אחרות נכללו ברשימה זו ומפריעים לאלה הקשורים ל- SP. תקופת דיווח: שנת הכספים נמשכה מ.

    קבצים שונים מסילת רכבת ארקטה ומד ריבר.

    רשומות שנוצרו על ידי רכבת אריזונה וקולורדו.

    ציוד, רשומות פיננסיות ו ICC של מסילת הרכבת המזרחית של אריזונה.

    תעודת הפנסיה ותעודת מוטב של ארט זיבארת מטעם אחוות הכבאים והמנועים, 1929.

    אוסף זה כולל חומר מחקר שמר אסיי נהג לכתוב שניים מספריו: UNION PACIFIC NORTHWEST: THE OREGON-WASHINGTON RAILROAD & NAVIGATION COMPANY, A HISTORY (1991) ו- UNION PACIFIC IN LOS ANGELES BASIN (2010). חומר נוסף כולל קבצים בשימוש.

    אוסף זה כולל חומר מחקר שמר אסיי נהג לכתוב שניים מספריו: UNION PACIFIC NORTHWEST: THE OREGON-WASHINGTON RAILROAD & NAVIGATION COMPANY, HISTORY (1991) ו- UNION PACIFIC IN LOS ANGELES BASIN (2010). חומר נוסף כולל קבצים בשימוש.

    מסמכים שנוצרו ונאספו על ידי איגוד העובדים הטכניים ברכבת באוקיינוס ​​השקט (פסיפיק קווי).

    כולל מסמכים מהנהלתו של צ'ארלס ג'יי.

    בנוסף לחומרי כתבי יד, יש בספריית CSRM גם אוספי צילום, רישום, מפה ואפמרות הקשורים לאטשיסון, טופקה וסנטה פה. אנא עיין בספרייה לפרטים.

    מכיל תצלומים של האטשיסון, טופקה וסנטה פה והשיקגו, ברלינגטון ואמפי קווינסי

    החומר באוסף זה מגיע מהאוסף של M.E. "Gene" Tharp, שהיה סוכן מיוחד, פקח, ומאוחר יותר עוזר ניצב בשירות המיוחד Atchison, Topeka & amp; Santa Fe.

    כולל שני ספרי רשימות של מחלקת קרקעות וחשבונית על קשרים. אחד מספרי הכתב מכיל עותקים של מכתבים שהוציאו ג'יי. דונלי, סוכן מקרקעין באלבוקרקי, ניו מקסיקו, ו- C.H. פנצ'ר, סוכן קרקעות כללי באלבוקרקי.

    מכיל מכתב עם זכרונות מחוויותיהם של גברת טרוטווין ואחיה, מהנדס קטר בנתיב הדרומי של האוקיינוס ​​השקט מעל סיירה נבדה. כמו כן סקיצה של קטר.

    מכתבים, דיווחים, הזמנות, העברות וקטעים הנוגעים לקריירה של ג'יימס פיי ביילי כמפקח שירות בחברת פולמן. האוסף כולל את חשבונותיו של מר ביילי ומסמכים נוספים הנוגעים לחילוץ נוסעים מהעיר סאן התקועה.

    האוסף מורכב מחשבוניות לדוגמה וקבלות שהונפקו על ידי משרדי סן פרנסיסקו וסקרמנטו בין השנים 1879-1892, והיסטוריה של החברה משנת 1949.

    עבודות קטר של בלדווין כרוכות (עמוד בורג) של שרטוטים עבור תאגיד המסחר מריטרופ של גואטמלה.

    התכתבות שונות ממפעלי הקטר בולדווין.

    מחברת כיס (100 עמודים) השייכת לוויליאם בנקרופט דאטון (נולד 1848).

    מכתבים, קבלות והודעות הנוגעות במידה רבה לחברותיו של ג'ון ב. בנקס באחיות כבאים ומנועי קטרים ​​ואחוות מהנדסי קטרים, ותביעות על ידו נגד רכבת דרום האוקיינוס ​​השקט והאחים בגין שכר ותק.

    אלבומי צילום המתארים עבודות בנייה בכמה פרויקטים שבגינם מר ברקלי היה מהנדס השטח המפקח בדרום האוקיינוס ​​השקט. מסמכים אישיים ועסקיים החוזרים לילדותו של מר ברקלי.

    אוסף זה כולל רישומי חברה של חברת פולמן שנאספו על ידי ההיסטוריון ראלף בארגר. כולל התכתבות, טפסים ריקים, טפסי דרישה, מסמכי בעלות על נכסים, טפסי רכב וציוד ומסמכים אחרים.

    שתי תעודות שהונפקו להנרי סי בארי לסיים את בית הספר לקטר חשמלי כללי של חברת הקטר האמריקאית (1951) ואת הקריאה המקיפה של סכומי דפוס סכמטי בדרום האוקיינוס ​​השקט (1955). • חמש תעודות חברות ותיקות (25, 35, 40, 45.

    אלבום אחד, חרוט על הכריכה "הודעות הערכה", המכיל חומרים המנציחים את חייו של פרנק א. באטורס, שמת בוושינגטון הבירה ב- 7 בדצמבר 1922 בגיל 52. מר באטורס היה עוזר סוכן תנועה לנוסעים .

    קטלוג חלקים אחד ותצלומים של חבלה של נטל שעועית.

    אלה הם הרישומים הכספיים של חברת פחם ביבר היל.

    מכתבים, כתבי יד, גאליות, קטעי גמילה וחומרים ביוגרפיים המתייחסים לכותב הטור, המוציא לאור והיסטוריון הרכבת לוסיוס מוריס ביבי.

    הזמנת חברת כריית בלמונט וגנר.

    קופה אחת ממסילת רכבת סניף ברקלי.

    ההתכתבות, הכתבים וחומר המחקר של היסטוריון הרכבות והצלם המפורסם ג'רלד מ. בסט.

    תצלומי קטרים ​​ורכבות שצולמו על ידי יו גייטס בוטל וג'ראלד מ. בסט. בקש מצוות הספרייה תצלומים נוספים של ג'רלד מ.

    מכתב אחד מיום 21 ביולי 1964, אל רוברט קינג, עוזר מפקד החטיבה, החברה הדרומית באוקיינוס ​​השקט, ממיד מ.

    כרך אחד המפרט את מספרי השובר, המוטבים, התאריכים, הסכומים ומטרת ההוצאות על רכבת בוקה ולויאלטון בצפון מזרח קליפורניה.

    האוסף כולל התכתבות עם חברים רבים בתעשיות הקמעונאות והרכבת, כולל ג'ון באריגר, נשיא מסילת הרכבת מיזורי-קנזס-טקסס, וג'יימס פארלי, יו"ר קוקה קולה. ההתכתבות נכנסת בעיקר ומתייחסת בעיקר לפרישתו של מר בון. פריטים.

    התכתבות ושטר מטען.

    קבלה שהונפקה ל- H. W. Corbett, פורטלנד, אורגון על הובלת סחורות בכביש הרכבת Boston & amp Worcester, ממילפורד לניו יורק, מיום 19 באפריל 1864.

    קבלה מיום 6 בדצמבר 1865, שהונפקה לבית S. T., פורטלנד, למשלוח סחורות על סיפון ספינת הקיטור "אמפייר סטייט".

    שתי קופסאות של 3 x 5 כרטיסי אינדקס הכוללות ביבליוגרפיה והפניות למסילות ברזל בקליפורניה שחובר על ידי התורם, ד"ר וויליאם הרלנד בויד (נולד 1912). ייתכן שהערות אלה שימשו את דוקטור בויד לכתיבת עבודת הדוקטורט שלו (University.

    אוסף בוינטון זה מורכב משלוש סדרות. סדרה 1. הזמנות רכבת סדרות 2. פרסומים וסדרות 3. אוסף שלילי. סדרה 1. הזמנות רכבת היא אוסף של פקודות רכבת הרכבת המערבית פסיפיק המאורגנת על ידי התחנה ולאחר מכן תאריך. אלה.

    רכבת תחמושת, עמוסה בפצצות אוויר לכיוון וייט נאם, התפוצצה בחצר רוזוויל בקליפורניה של חברת האוקיינוס ​​השקט בדרום האוקיינוס ​​השקט ב -28 באפריל 1973. האוסף כולל צילומים של קטעי חדשות, דו"ח חקירת תאונות רכבת של מנהל הרכבת הפדרלית.

    סט עיפרון על רישומי נייר שצויר ביצע בין יוני 1920 לפברואר 1922, על ידי ג'ון ברוולי בעת שירת את חניכותו בחנות הנפחות של חנויות הרכבת הדרומית באוקיינוס ​​השקט בסקרמנטו. הציורים הם על חומצי.

    ספרי זמן ומסמכי עבודה אחרים מהקריירה של הכבאי ומהנדס הקטר בדרום האוקיינוס ​​השקט וירג'יל בליין ברואר.

    תעודת חברות של אחוות מהנדסי קטרים ​​לתיאודור בריאן (בן 43), עובד בן 22 ברכבת המרכזית של ניו יורק וחבר אגף מס '421 של ג'יי די לאנג [?]. על התעודה חתום בי.ד.ווילובי.

    אוסף זה כולל רישומים טכניים שונים שהוצאו על ידי ג'ון סי בריסטו, ככל הנראה בשילוב עם מעסיקו בחנויות הרכבת הדרומית באוקיינוס ​​השקט בסקרמנטו. הם בפורמטים שונים: דיו על נייר או פשתן, עיפרון על נייר וקו לבן.

    אוסף מסמכים מאת אייק ברוקאו הנוגע לקריירה של 50 שנה שלו כסוכן תחנת הרכבת ושיקגו, רוק איילנד ו- Pacific Railroad במקומות שונים באיווה.

    מכתב מיום 17 במרץ 1896 מאת ג'וזף היין (?) מאולאן, ניו יורק, לג'יי בי מיטשל בנוגע לקצינים שנבחרו לאחרונה ולשאול האם בכוונתו של מר מיטשל להקים חטיבה נפרדת.

    ספר רשומות החברות כולל מידע על חברים כגון תאריך החניכה, וסיבות להעברה או גירוש או מוות.

    רישומי אחות הכבאים והמנועים מכילים חומר הקשור לארגון הלאומי, יחסי עבודה ברכבת הלאומית ונושאי עבודה ברכבת, מסוף התשע עשרה עד אמצע המאה העשרים. בנוסף, דוחות היו"ר הכללי, הכוללים א.

    צילומי התכתבויות שונות ממשרדי האחים של אנשי הרכבת (קליבלנד וסן פרנסיסקו) הנוגעים לטענות חברים וערעורים. צילומי תמלילי הערות שהועלו לטובת חוק הצוות המלא, בייקרספילד, קליפורניה, 26 ביולי.

    אוסף זה מכיל פנקסים והתכתבויות של האחים של אנשי הרכבת, לודר סאטר מס '340 ופנקס אחד מקבוצת הנשים שלה, גולדן סטייט לודג'.

    האוסף מורכב מרשומות עסקיות והתכתבויות הנוגעות לאחים ולרכבת האוקיינוס ​​השקט המערבי באמצע המאה העשרים.

    רישומים פיננסיים של אחוות רכבות כרמן של אמריקה, Klamath Falls Lodge מס '1332.

    מחקר ותצלומים שנאספו על ידי רוג'ר מ. ברואר הנוגעים לסניף סנטה פאולה בדרום האוקיינוס ​​השקט ולרכבת פילמור אנד ווסטרן.

    מכיל התכתבות שנכתבה לארתור בראון ונאספה על ידו במהלך הקריירה שלו כמפקחת על בניינים וגשרים עם חברת הרכבות המרכזית באוקיינוס ​​השקט במהלך בניית מסילת הרכבת הטרקונטיננטלית ומאוחר יותר לדרום.

    מחברת קטנה כזו מעורכת נושאת את השם "C. L. Brown, Esq., Master Mechanic, E.R.R." [איירי רכבת?] על ניירות הקצה הקדמיים. .

    תצלומים ופנקס רכבות באזור המפרץ, מזרח קליפורניה וצפון אורגון

    תעודת חברות שהונפקה לגורדון מ. באק על ידי האיגוד האמריקאי להנדסת רכבות, 28 בפברואר 1973.

    תיעוד מכירות המכוניות של חברת Budd בין השנים 1933 - 1942, שנשמר על ידי תומאס הנטינגטון הנקל, איש מכירות של חברת Budd (דטרויט).

    מכתבים, תעודות, תעודות וכרטיסי איגוד הקשורים לקריירות הרכבת של ג'ון ג'יי פטרסון, ל. פטרסון ורוברט ק. בורגס.

    תזכורות מחברת הרכבת של חברת ברלינגטון ומיזורי נהר הרכבת, בנימין פ. אסטס.

    קווי ברלינגטון (Softbound) "ספר הזמנות של שולחי רכבות" (טופס 4144) עם מידע שהוזן לתאריכים 13-19 ביוני 1960. לא מצוין מקום. יכול להיות וויומינג.

    רשומות חשבונאיות מחברת רכבת ההרים בורו.

    ניירות אלה נאספו על ידי הארי א 'באטלר בעת שעבד במחלקת רכבי האוכל של מסילת הרכבת הדרומית באוקיינוס ​​השקט. סדרה 1. משקפת את הקריירה של מר באטלר בדרום האוקיינוס ​​השקט, בעוד שסדרה 2. עוסקת בדרך כלל במסעדות האוכל בדרום האוקיינוס ​​השקט.

    מאמרים שאסף קרל תומאס באטנר במהלך הקריירה שלו עם צפון מערב האוקיינוס ​​השקט.

    כתב כתב פחמן של מכתב (11 באוגוסט 1919) מאת ג'יי.די וואלאס מה- BA & ampP ל- L. Grant MacPherson, אמדור סנטרל, בנוגע לדמי הובלה מצטיינים.

    רשומות חשבונאיות לבניית מסילת הרכבת של מחוז בוט מצ'יקו לסטירלינג, קליפורניה.


    היסטוריה קצרה של רכבת החגורה הממלכתית בסן פרנסיסקו

    ה רכבת החגורה הממלכתית של קליפורניה היה קו קצר ששרת את קו המים של סן פרנסיסקו עד שנות השמונים. מסלוליו האריכו את אורך האמברקאדרו מדרום רחוב מרקט ועד פורט מייסון והפרסידיו. למרות שהמקומיים כינו את הקו עגלה Toonerville וה קו סרן מעץ, לחגורת המדינה הייתה קריירה מפוארת.

    המסלול הראשון של חגורת המדינה נבנה על ידי ועדת נציגי נמל המדינה בשנת 1889. באותו זמן, האדמות לאורך החוף היו בבעלות המדינה, לא סן פרנסיסקו. אדמות אלה היו פעם מתחת למים, ולכן הן לא נכללו בסקר המקורי של העיר.

    המסילות המקוריות היו בעלות כפול מדידות, על מנת לאפשר העברת מכוניות משא בעלות צרים מהרכב חוף צפון האוקיינוס ​​השקט R.R. (מחוז מרין) וה חוף דרום האוקיינוס ​​השקט R.R. (מחוזות אלאמדה, סנטה קלרה, סנטה קרוז), כמו גם מכוניות מד סטנדרטיות. המסלולים הראשונים האלה עדיין לא התחברו לעולם החיצון - כל המכוניות הועברו מסביב למפרץ סן פרנסיסקו. מסלולי חגורה התחברו לבסוף למסילות בדרום האוקיינוס ​​השקט בשנת 1913 בחצר מחלפים קטנה הממוקמת ברחובות טאונסנד וברי.

    The Roundhouse at Sansome and Embarcadero (כ -1978)

    חגורת המדינה בנתה בית עגול מחוזק בטון בעל חמישה קומות בסנסום ובאמברקאדרו. (המבנה ההיסטורי הזה עדיין עומד כיום כבניין משרדים). במתקן מנוע זה נמצאו מספר צנוע של מחלפי קיטור הנפטים (בעיקר 0-6-0), ומאוחר יותר דיזל ALCO S-2. ברכבת היו גם ארבע קרונות משא - עגלות סרק ששימשו למניעת מנועים כבדים להתגלגל אל מעבורות המכוניות.

    תלושי המעבורת של חגורת המדינה נמצאו ליד רציף הדייגים. מסילת הברזל העבירה מכוניות מה סנטה פה, ה צפון מערב האוקיינוס ​​השקט, וה מערב האוקיינוס ​​השקט. בשנות העשרים, סנטה פה בנתה מעבורת מכוניות משלה באגן סין, ומסילות חגורת המדינה הורחבו מעל הרחוב השלישי וגשר המשיח קריק כדי ליצור חיבור.

    פורטל ומנהרת מזרח מנהרת פורט מייסון בשנת 1913

    בנייה ביריד העולמי של פנמה-פסיפיק 1915 והתנועה לפורט מייסון הצדיקו בניית מנהרה, באורך 1500 רגל, ברוחב 15 רגל ובגובה 22 רגל מתחת לשמורה הצבאית של פורט מייסון. בסופו של דבר הורחבו מסלולים על פני מה שהוא כיום מחוז המרינה עד לשדה קריסי כדי לשרת את הפרסידיו.

    מלחמת העולם השנייה יצרה כמות גדולה של תעבורה חוצה האוקיינוס ​​השקט, וחגורת המדינה תרמה רבות לתנועת החומרים במהלך המלחמה. בוררי צבא וחיל הים נוספו כדי לספק מספיק כושר קטר. חגורת המדינה העבירה גם מטעני רכבות של כוחות טריים לנקודות החילוץ, ואספה רכבות בית חולים וחיילים חוזרים. הרכבת העבירה 156 רכבות כוחות ו -265 רכבות בית חולים בשנת 1945 בלבד.

    הפעולות פחתו לאט כשהספנות עברו במפרץ לאוקלנד. בשנת 1969, כשהמדינה רצתה להיחלץ מעסקי הנמל, אישרו מצביעי סן פרנסיסקו הנפקת איגרות חוב לרכישת נמל סן פרנסיסקו. חגורת המדינה R.R הפכה בכך ל רכבת חגורות סן פרנסיסקו. מאוחר יותר בשנת 1973 הציעה העיר למכור את הרכבת לכל מפעיל תמורת 1 דולר. לאחר יותר מחצי שנה נחתם עמו חוזה ל -20 שנה להפעלת מסילת הברזל רכבת קייל. סך המסלול ירד מ -67 מייל ב -1950 ל -58 מייל ב -1973.

    סוף מסילת הרכבת הגיע בשנת 1993. אז, רוב המסלולים מצפון לבניין המעבורת נעלמו או לא היו פעילים. הפעילות היחידה התקיימה במזח 96, מתקן מכולות שנבנה לאחרונה ליד האנטר'ס פוינט. ALCO S-2 #23 נבחר לשרת את המתקן, עם המספר החדש 49 ועבודת צבע חדשה צבעי 49er. מנוע מס '49 נצבע מחדש בחזרה למסגרת השחור -צהובה המסורתית שלו ומסופר מחדש למספר 23. מספר 23 ו -25 שוב נמצאים בשירות יחד עבור מסילת מפרץ סן פרנסיסקו המשרתת את מזח 96 ואת מזח 80 אזורים ומחלפים עם רכבת האיחוד פסיפיק. בקרבת בית המגורים ביישור, מנוע קיטור החגורה הממלכתי מס '4 עובר שיקום על ידי ארגון רכבות סן פרנסיסקו.

    קישורים לדפים קשורים

    ביבליוגרפיה והפניות מפורטות

    במקורות הבאים יש מידע טוב על מסילת הרכבת החגורה הממלכתית.

      ארנולד, סטנלי. "The Embarcadero Limited" ב מסילת הרכבת המערבית, כרך 15, לא. 2, גיליון 146 (דצמבר 1951). הנטינגטון ביץ ': פרק החוף הפסיפי, החברה ההיסטורית של הרכבות והקטרים, 1951. ISSN: 0149-4996.

    זוהי היסטוריה מוקדמת של מסילת הברזל. הוא כולל רשימה של מנוע Steam ותמונות מס '1, #3, #10 ו- #20.

    המאמר דן בסגירת קו החגורה של סן פרנסיסקו ב- 29 בינואר 1993. מציג גם היסטוריה קצרה ותצלום משנת 1906 המשקיף מזרחה מרחוב ואלחו.

    זוהי ההיסטוריה הטובה ביותר של מסילת הברזל שמצאנו. יש בו תמונות רבות והוא כולל גם טבלה של סטטיסטיקות קטרים ​​ומספרי בונים.

    מכיל תיאורי בנייה ותחזוקה, כספים, תמונות ממנהרת פורט מייסון, תמונת בית מנוע, תמונת קטר מס '7 ומפה מלאה של מסלול המערכת משנת 1914 מרחוב רביעי לרחוב לגונה.

    מכיל היסטוריה כללית של מסילת הברזל, יחד עם תמונות והצעה כיצד לבנות דגם של מסילת הברזל.

    במוזיאון אוסף תצלומים של קטרי חגורת המדינה (מס '1 (מקורי), 1 (חדש), 6, 8, 9, 10, 11, 20, 21, 22, 23, 24 ו -25). חלק מהתצלומים מציגים גם סצנות עבודה שונות ותחזוקה של מכוניות דרך.


    מכיל תצלומים של תחנת הרכבת ביי ביי איגל - היסטוריה

    צ'ארלס קנדי ​​(1912-2001) היה פרופסור לכלכלה באוניברסיטת נברסקה בלינקולן במשך למעלה משלושים וחמש שנים. הוראתו ומחקרו התמקדו בכלכלת הרכבות ובהיסטוריה העסקית. בשנים 1952-1955 שימש כהיסטוריון על חוזה של רכבת בוסטון ומיין. קנדי פרסם מאמרים רבים במהלך הקריירה שלו, אך הוא מעולם לא סיים את כתב היד שלו על ההיסטוריה של רכבת בוסטון ומיין. במהלך חייו העניק לאוניברסיטת נברסקה בלינקולן כמעט שלוש מאות רגל לינארית של פרסומי רכבת.

    קנדי היה מייסד החברה הכלכלית והעסקית ההיסטורית בשנת 1975, והוא שימש כנשיא הראשון של הארגון.

    צ'ארלס ג 'קנדי ויטה, תיבה 1, תיקיה 1.

    סמית, פיליפ ר 'הספד. מסות בהיסטוריה כלכלית ועסקית 20 (2002). http://www.ebhsoc.org/journal/index.php/journal.

    היקף ותוכן הערה

    עיקר מאמריו של צ'ארלס קנדי ​​מורכב מחומר מחקר לכתב היד שטרם פורסם על ההיסטוריה של רכבת בוסטון ומיין. הסדרה הראשונה מכילה כמה תיקיות של התכתבות, עבודת הגמר שלו, צילומים, כתובות וחומרי לימוד. הסדרה השנייה מכילה הערות וטיוטות של ההיסטוריה שלו של רכבת בוסטון ומיין. הסדרה השלישית מכילה היסטוריות תאגידיות של מסילות ברזל שונות הקשורות לרכבת בוסטון ומיין. ספרי העתק של רשומות רכבת וספרי אלבומים שונים מהווים את הסדרה האחרונה של האוסף.

    סידור האוסף

    הגבלות

    הגבלות גישה

    האוסף פתוח לשימוש מחקר.

    השתמש בהגבלות

    יש לקבל את האישור לפרסום חומרים ממנהל ספריית דגולייר. באחריות המשתמש לקבל הרשאת זכויות יוצרים.

    הצהרת חומר רגיש:

    אוספי כתבי יד ורשומות ארכיון עשויים להכיל חומרים בעלי מידע רגיש או חסוי המוגנים תחת זכות פדרלית או ממלכתית לחוקי ותקנות פרטיות. לחוקרים מומלץ כי חשיפת מידע מסוים הנוגע לאנשים חיים הניתנים לזיהוי המיוצגים באוסף זה ללא הסכמת אותם אנשים עשויה להיות השלכות משפטיות אשר ספריית DeGolyer אינה לוקחת עליהן כל אחריות.

    תנאי אינדקס

    חומר קשור

    אוסף הרכבות של צ'ארלס ג'. קנדי ​​(MS 081), ארכיונים ואוספים מיוחדים, ספריות אוניברסיטת נברסקה-לינקולן.

    מידע מנהלי

    ציטוט מועדף

    מאמרים של צ'ארלס ג 'קנדי, ספריית DeGolyer, האוניברסיטה המתודיסטית הדרומית

    מידע על רכישה

    מעבד מידע

    אוסף זה שוכן במקור ב -80 קופסאות. קטעים הוסרו מהאוסף, וספרים וסדרות סיווגו וקטלגו והועברו לערימות הספרייה של DeGolyer.

    האוסף עבר עיבוד, ועזר המציאה נכתב וקודד על ידי סינתיה פרנקו בשנת 2018.


    מכיל תצלומים של תחנת הרכבת ביי ביי איגל - היסטוריה

    בניית מסילת רכבת מפורטלנד מעל ההרים עד החוף תוכננה בסוף המאה ה -19. לא הייתה רכבת שאפשר להגיע אליה
    עיר הנמל הגדולה טילמוק, אורגון ומעט כבישים או מסילות ברזל להגיע לכל אחת מקהילות החוף המבודדות האחרות של אורגון. ה
    הרים בין טילמוק לפורטלנד לא תהיה משימה קלה לכבוש. בשנת 1906 החלו שני צוותים וחברות בבניית בית
    קַו. האחד התחיל בחוף ועשה את דרכו מזרחה, ואילו השני התחיל בפורטלנד ועבד אותו במערב. עד 1909, גדול
    חלק מהקו הושלם, אך בשל הצורך במספר גשרים, כולל כמה מהמרהיבים ביותר באורגון ו
    מספר המנהרות, הקו לא הושלם במלואו עד 1911.

    בשנים הראשונות שותפה חברת הרכבות והניווט פסיפיק עם דרום האוקיינוס ​​השקט. עד 1915, דרום האוקיינוס ​​השקט השתלט
    הבעלות על הקו והשם פסיפיק רכבת וניווט ירדה זמן לא רב לאחר מכן.

    בשנת 1952, נמל טילמוק החל לפתח מסלולים ומתגים בתחנת האויר החילוני לשעבר של חיל הים בטילמוק ובסביבתה. דְרוֹמִי
    פסיפיק המשיכה להפעיל את הקו מטילמוק, מעל ההרים לפורטלנד. בשנת 1981, נמל טילמוק החל להפעיל את
    מסלול הדרומי באוקיינוס ​​השקט בין טילמוק לווילר. זה היה לפעמים מתחלף עם דרום האוקיינוס ​​השקט בווילר. עד 1986, ה-
    נמל טילמוק פעל על כל הקו מטילמוק להילסבורו עם זכויות מסלול מדרום האוקיינוס ​​השקט. למרות ש
    גם דרום האוקיינוס ​​השקט ישתמש בקו והיה אחראי בסופו של דבר לתחזוקה.

    דרום האוקיינוס ​​השקט שמר על קו הסניף הזה בדיוק כמו קווי הסניף האחרים שלו באורגון, מה שאומר שהוא בעצם הוזנח.
    דרום האוקיינוס ​​השקט היה מוכן להיפטר מהקו ומהתחזוקה היקרה שלו. הם ביקשו לנטוש את כל 90 קילומטרים של המסלול בשנת 1989.
    אבל נמל טילמוק הלך ועלה ורכש את הקו מדרום האוקיינוס ​​השקט. שלא כמו קווי סניף אחרים של SP, שהושכרו אליהם
    מפעילי קו קצר, נמל טילמוק רכש את כל הקו וחלק גדול מהציוד שלו על הסף.

    בתחילת שנות התשעים ניסה הנמל להסגיר את המבצע העיקרי של מסילת הברזל לחברה חיצונית. האחים שורשים של
    רכבת עמק וילאמט / רכבת גראנד רונד (ועכשיו אלבני ומזרח) נכנסו לתהילה בניסיון להפעיל את המבצע תחת
    שם Rails West. עם זאת, הם ויתרו על החוזה בתחילת שנות התשעים כדי להתרכז בפעולות קטנות יותר קרוב לבית. עד 1993, ה-
    מסילת הרכבת מנוהלת כולה על ידי עובדי הנמל והנמל כפי שהם כיום.

    כיום הקו פועל ביעילות מתמיד ועתידו נראה בטוח. However, maintenance costs are high and the line almost
    suffered a deathblow after the 1996 floods caused millions of dollars of damage to miles of track. However, the line was rebuilt. Had it
    still been under any other ownership, it certainly would have been abandoned at that point.

    The line transverses some of the most scenic country in Oregon, in the Salmonberry canyon area. Much of the line there is only accessible
    by the railroad. Several bridges span huge canyons and the line crosses through many tunnels. The Port of Tillamook is a unique railroad in
    that it actually encourages hikers and fisherman to use the right of way to enjoy the scenery on the line. The bridges have all been rebuilt
    to include walkways and guardrails. Because trains travel at a maximum speed of 10 mph on much of the line, this railroad is fairly safe for
    recreational use. As a government owned railroad, they realize its in their interest to allow the public to enjoy what they own.

    Another unique aspect of the POTB is that it offers a number of passenger excursions during the summer months, including a steam
    locomotive. While many primarily freight railroads are getting out of the passenger ride business, due to rising insurance costs, the POTB
    is actually expanding.

    For most of the last few decades the railroad uses almost exclusively old SD-9 and GP-9 locomotives that were originally built in the mid
    1950s. Most were transferred from Southern Pacific to the POTB in the early 1990s. But today, many of the old SP units have worn out.
    In late 2002, the Port of Tillamook purchased 10 SD-9 units from BNSF. These units now make up a majority of the locomotive roster.


    Oyster Bay Railroad Museum offers facts and fun

    One of the hamlet’s best-kept secrets is the Oyster Bay Railroad Museum. For children, it may be a first glimpse of the railroad’s history. The museum welcomes kindergarten classes each year, and next year, third-grade students will visit, too. They will be returning, having gotten their first look at the museum when they were kindergartners.

    “Our core mission is education,” said Bill Burke, of Oyster Bay, the volunteer in charge of the education programs, adding that it’s important for children to experience the museum. “Every day, children should learn something new, and learning should be fun,” Burke said. “They’re the future of our town.”

    Smiling broadly at the entrance of the museum’s visitor center at 102 Audrey Ave., Burke greeted Hayley Byron’s class of kindergartners from Theodore Roosevelt Elementary School on Monday.

    After taking a seat, the children read the directions on handouts that included an array of colorful trains and artifacts. They would be participating in a scavenger hunt, and some of the items were in the visitor center.

    “Get your listening ears on,” Burke said, prompting a few girls to push their hair behind their ears. “Today you will become railroad detectives.”

    Most of the children were eager to participate when Burke asked them questions about trains or Theodore Roosevelt, and interested in the railroad artifacts he pointed out. The chidren watched a short film, which explained how a steam locomotive operates, and laughed when Burke suggested that they think of the locomotive as a “big, noisy teakettle.”

    Then they roamed the museum, some playing with the Brio train set, others peering through plexiglass as an electric model steam locomotive raced around a track.

    Axel Petrara, 5, said he loved trains. “I like how they can carry things like a truck,” he said. “I take the train to the city to visit my dad.”

    Byron said that the visit was an excellent learning experience. “Before coming here, we compared trains of the past to now so the children could see the differences,” she said. “I try to integrate interdisciplinary learning, and make connections with the world around the children.”

    Before they arrived, Byron had asked them what they wanted to learn at the museum. Letting them decide, she said, is another type of learning experience. “It encourages critical thinking and makes them accountable for what they’re learning,” she explained. “We’ll follow up later.”

    After exploring the visitor center, which is serving as a temporary museum, the children walked to the nearby station, accompanied by John Lavalle, of Oyster Bay, who also volunteers at the museum. The station, which is being rehabilitated, was once a commuter rail station that Theodore Roosevelt frequented when he traveled between his home in Sagamore Hill and Washington, D.C., as did world leaders who came to visit the president.

    The museum will eventually be moved to the station, which is on the south side of Theodore Roosevelt Park and dates back to 1889. The hope is that it will be completed in a couple of years, Burke said. He and the other volunteers have been working to obtain grant money to complete the rehabilitation of the building, which is listed on the Registry of Historic Places.

    Inside the station, Lavalle had the children gather around a bust of Roosevelt. “We only have one photo of what this building looked like on the inside,” he said, pointing out the original lead glass windows and door frames. “This building is a teaching tool that will help you learn about the past.”

    Then it was time to walk to the railyard, behind a metal fence at the corner of Bay and Bayview avenues. It contains a collection of the museum’s vintage train cars. The children gleefully climbed aboard cabooses — one wooden and the other steel — a switch engine and a diesel cab.

    Asked what part of the museum she enjoyed most, Avery Girard, 6, was quick to answer. “I liked the model train that was moving by itself,” she said. “I don’t have one at home, but I’m going to ask for one for Christmas and for my birthday.”


    Contains photographs of the Eagle Bay Railroad station - History

    The Railroad Commission of Texas regulates the exploration, production, and transportation of oil and natural gas in Texas. Its statutory role is to prevent waste of the state's natural resources, to protect the correlative rights of different interest owners, to prevent pollution, and to provide safety in matters such as hydrogen sulfide. It oversees hazardous materials pipelines and natural gas pipelines and distribution systems as well as propane, butane, compressed natural gas, and liquefied natural gas. It works to make sure a continuous, safe supply of natural gas is available to Texas consumers at the lowest reasonable price. Additionally, the Commission regulates surface mining for coal, uranium, and iron ore gravel, and conducts a program for reclaiming lands that were mined and abandoned before 1975.

    The Railroad Commission of Texas had its origin in the demands of the shipping public in the late 1880s that insisted that railroads be subject to regulation based on public interest. An advocate for governmental regulation, Attorney General James Stephen Hogg ran for Governor in 1890 with the issue of railroad regulation as the focal point of the campaign. Hogg was elected Governor in the general election and the voters also approved an amendment to Article X, Section 2 of the Texas Constitution that empowered the Legislature to enact statutes creating regulatory agencies. These elections paved the way for the Legislature to enact on April 3, 1891 "An Act to Establish a Railroad Commission of the State of Texas," that later was placed in the Texas Revised Civil Statutes under article 6444 et seq. (House Bills 1, 3, and 58, 22nd Texas Legislature, Regular Session).

    The Commission originally consisted of three members appointed by the Governor for three-year terms. Governor Hogg appointed the first three Commissioners in 1891 including John H. Reagan, who resigned as U.S. Senator from Texas to serve as the first Chairman. The Texas Constitution, Article XIX, Section 30 was amended in 1894 to provide for elective six-year overlapping terms for the Commissioners. That same year John H. Reagan was elected and served until his retirement in 1903.

    The Texas Railroad Commission was the first regulatory agency created in the State of Texas and originally had jurisdiction over the rates and operations of railroads, terminals, wharves and express companies. The legal focus was on intrastate passenger and freight activities. Interstate jurisdiction fell under the U.S. Interstate Commerce Commission. For the first twenty-five years of its existence, the Railroad Commission was largely concerned with regulating railroads, setting rates, receiving complaints, and making investigations. As other controversies arose where the Legislature deemed that the public interest could best be served by regulation, additional duties were assigned to the Railroad Commission.

    The Railroad Commission's authority was broadened beginning in 1917 with the passage of the Pipeline Petroleum Law (Senate Bill 68, 35th Legislature, Regular Session) that declared pipelines to be common carriers like railroads and placed them under the Commission's jurisdiction. This was the first act to designate the Railroad Commission as the agency to administer conservation laws relating to oil and gas. The Commission's regulatory and enforcement powers in oil and gas were increased by the Oil and Gas Conservation Law (Senate Bill 350 of the 36th Legislature, Regular Session), effective June 18, 1919. This act gave the Railroad Commission jurisdiction to regulate the production of oil and gas. Acting upon this legislation, the Commission adopted in 1919 the first statewide rules regulating the oil and gas industry to promote conservation and safety, including Rule 37. This rule requires minimum distances between wells at drilling sites in order to protect field pressure and correlative rights.

    The Gas Utilities Act of 1920 (House Bill 11, 36th Legislature, 3rd Called Session) gave the Commission regulatory and rate authority over individuals and businesses producing, transporting, or distributing natural gas in Texas. In 1937, following a large natural gas explosion in a school in New London, Texas, the 45th Legislature passed legislation giving the Railroad Commission the authority to adopt rules and regulations pertaining to the odorization of natural gas or liquefied petroleum gases (House Bill 1017, Regular Session).

    The passage of the Public Regulatory Act of 1975 (PURA) (House Bill 819, 64th Legislature, Regular Session) required certain state regulatory agencies, including the Commission, to set the overall revenues of a utility based on its "cost of service." Regulation of liquefied petroleum was added to the Commission's responsibilities in 1939 by the 46th Legislature (House Bill 792, Regular Session). The legislation authorized the Commission to adopt and enforce safety rules and standards in the storage, handling, transportation, and odorization of butane or LP-gases. Regulation of compressed natural gas was added to the Railroad Commission's responsibilities in 1983 (Senate Bill 617, 68th Legislature, Regular Session).

    Railroad regulation was initially overseen by the Main Office, later the Main and Transportation Division, then the Transportation Division and finally the Rail Division. This division was responsible for checking equipment and track, railroad and signal operations, and hazardous material handling conducting investigations of accidents and complaints concerning railroads and securing federal funds to improve branch lines and preserve rail service to rural areas. The Division enforced rules aimed at removing obstructions on railroad rights-of-way and operated a crossing safety education program. In 2005, the Rail Division and its remaining function, rail safety regulation, were transferred to the Texas Department of Transportation (House Bill 2702, 79th Legislature, Regular Session). The Railroad Commission no longer has any railroad-related functions.

    (Sources: Guide to Texas State Agencies, various editions general laws and statutes and the records themselves.)

    Scope and Contents of the Records

    The Railroad Commission of Texas (RRC) had jurisdiction over the rates and operations of railroads, terminals, wharves and express companies. This series contains correspondence, reports, charters, laws, agreements, clippings, articles, publications, photographs, maps, and other materials documenting the history of rail companies in Texas and the role of the Railroad Commission of Texas in railroad regulation and rail history. Dates covered are 1836-1996, and undated, most items dating 1850-1960. According to a RRC staff memo from 1982, the Rail Division staff was encouraged to create an archives of rail company records to preserve the history of the Commission's rail activities. Topics listed in the memo for consideration include when railroad lines were constructed and abandoned, when companies were chartered, a history of the Commission's rail activities, and a history of railroads in Texas. The files gathered in this series cover some of this information.

    The bulk of the records are railroad company files prepared for all railroads created and/or chartered in Texas. These railroad company files have information about the line typed or handwritten on the file folder. The information varies from folder to folder with all having the name of the line and usually the date it was chartered or created. Additional data found on many folders includes documentation of name changes of the company, mergers, if/when the line was discontinued or bought out, or similar information. Some of these annotated folders have long paragraphs about the railroad line's history. Items found within the folders may include correspondence on topics such as the history of the line, line abandonment, bonds, operating expenses, audits, etc. Also present in some files are valuation statements, financial or audit statements, copies of charters or other laws, agreements, reports, maps, or Railroad Commission or Interstate Commerce Commission orders or circulars. Not all folders contain records, many just have typed information on the folders. (The railroad company folders were in poor condition and were replaced with new folders during processing. Each folder was photocopied to retain the information found on the original folder.) The first folder in each alphabetical set (A, B, etc.) contains a list of individuals or companies whose last corporate name begins with that letter. The list gives the name, railroad line associated with the name, and a date. Entries are ordered chronologically by date, with dates on the lists ranging from 1915 to 1964.

    Following the railroad company files are a group of rail history-related files created by the Railroad Commission to document its rail activities and railroad history. In addition to created and gathered histories, there is correspondence, reports and other materials on topics such as auditor duties, valuation, laws pertaining to railroads, Jim Crow laws, land grants, destruction of rail company records, rail gauges, passenger trains, and Rail Division activities. One interesting single item to note is a resignation letter from the RRC engineer in 1908. Added to the letter are notes by all three RRC commissioners regretting his resignation but understanding why he was leaving (the wages for the state were low and there was little room for professional advancement). Also of interest is a large group of letters from the mid 1940s in the files titled "Jim Crow law" concerning the segregation or lack thereof of white and black passengers into separate compartments on trains and/or the provision of separate but equal facilities to each group.

    Two large wallets labeled as "Historical data" or "Historical file "contain a variety of reports, letters, photographs, maps, and other materials relating to Texas rail history, Railroad Commission history, or specific rail companies. Also present are folders of photographs showing railway and freight yards, depots, stations, rail cars and engines, most marked as exhibits (used in either Railroad Commission or Interstate Commerce Commission hearings) and many with docket numbers. There are two photographs especially worth noting - both are circa 1900 views of engines and rail employees. A few maps are in the historical files showing specific rail company lines, track facilities, or county/regional maps showing rail lines within a particular county or region. Few of the maps are marked with exhibit or docket numbers. There is little, none in most cases, printed docket material present with either the maps or the photographs. A small number of railroad company files for newer companies or regarding hearings on issues for specific lines are filed at the end of the historical files. A set of 1988 annual railroad company reports was removed from this accession and transferred to the series Annual reports of railroad companies.

    This finding aid describes one series of the Railroad Commission of Texas records. See Railroad Commission of Texas: An Overview of Records for more records series.

    To prepare this inventory, the described materials were cursorily reviewed to delineate series, to confirm the accuracy of contents lists, to provide an estimate of dates covered, and to determine record types.


    Contains photographs of the Eagle Bay Railroad station - History

    A Look At 125 Years of Hatfield s History

    By Toddy Porath, transcribed by Dolores (Mohr) Kenyon.

    Some research has been done and the following information will be of very special interest to many folks.

    The 125 YEARS AGO item appeared in the Banner State Journal of February 7, 1879, and read The name of the post office on the Green Bay and Milwaukee Railroads, twelve miles north of this village has been changed from Frankville to Hatfield and C. A. Ecker has been appointed postmaster.

    That discovery led to looking at the book, Historic Hatfield, which Bob Teeples, a native of Hatfield, compiled. On page 91 is information about Hatfield s celebrating its centennial as Hatfield in 1975. That led to more research and here is a summary of the findings.

    ה Arrow Shopper of May 23, 1978 had this:

    There are two versions on how Hatfield was named. One story states that a man found a hat in a field near the present site and he named the locality Hatfield. The other version is that the Green Bay Railroad Company named the station in honor of E. F. Hatfield, Jr., president of the company from 1878 to 1882 and the town also adopted the name. Prior to 1879 the village was called Frankville.

    There is a huge file in the History Room at the Black River Falls Public Library entitled Hatfield and, with the cooperation of the historian Mary Woods, here is material from an article printed in the Melrose Chronicle of April 10, 1979:

    The name of Hatfield was first used here in July, 1876 when the Green Bay and Minnesota Railroad changed the depot name from the Black River Station to honor a railroad official, E. F. Hatfield, Jr., then living in New York. Hatfield later became railroad president in 1878 and served until 1882.

    During the early 1840s, the area was known as Mormon Riffles. Mormons were logging the white pine for their temple at Nauvoo, Illinois. In 1858 a post office was established and the community was known as Franksville.

    David M. Kelly an official of the railroad platted the town in 1879 and renamed the community Hatfield. In January of 1879, the federal government changed the name of the post office.

    Also found in the Hatfield file was a copy of a feature story written by Chuck Rupnow and printed in the June 7, 1992 Eau Claire Leader. It stated:

    The community was first called Franksville in honor of Franklin Bruce, a popular logger in the 1840s. It is believed the nearby Bruce Mound recreational area is also named after him.

    The first post office in Franksville was established in 1858 with George Arnold serving as postmaster. The name was changed to Hatfield in 1879. The post office was discontinued in 1891 and mail was sent to Merrillan. The post office was reopened for summer months in 1912 because of large amounts of mail to the local power company, but the post office was permanently closed February 28, 1914.

    The area was called Black River Station by railroad personnel. Railroad official David M Kelly platted Franksville in 1889 and renamed it Hatfield in honor of E. F. Hatfield, Jr. the railroad president.

    The Rupnow article also stated this: Joe Hanus, considered the father of Hatfield in some historic records, built a store in 1910 and became famous for the Arbutus Pavilion in 1921, a roller-skating rink with the floor uniquely set on steel springs.

    But the community also once boasted a cigar factory, a pickle station, an ice house and well known combination tavern and restaurant called the Stone Garage.

    It is noted some of the accounts use the word Frankville and others Franksville.

    Jean Anderson, did a large feature article for the April 19, 1995 Banner Journal and the following is from that:

    Except for the logging, there is not a record of what the people of Hatfield subsisted on, or even how large the village became. It is possible that it was platted but not developed at that time. According to the Jackson County Plat of 1879, nearly all the land surrounding the platted village of Hatfield was owned by The Chicago, St. Paul and Minneapolis Railroad, with just a few sections of land owned by Leanader Merrill and David Kelly.

    Perhaps Hatfield was only a point for the railroad to drop off freight for Neillsville area merchants and hauling logging supplies.

    Eventually, the post office was moved to the railroad station and the post office name was changed from Frankville to Hatfield. The depot agent became the postmaster in addition to his other duties.

    Jean Anderson s article also contained the following:

    Hatfield history falls into about four major categories logging, Bohemians, construction of the hydro-electric dam and then a resort town.

    Little is known about the pre-white men days, but the number of artifacts found here by the late Violet Teeples, owner of the Thunderbird Museum, tells us it was traversed by the Indians and pre-historic man.

    George Arnold kept a hotel and post office at his mill at the mouth of Arnold s Creek. His post office was established January 21, 1858, and was named Franksville. January 7, 1879, the name was changed to Hatfield.

    When the Green Bay and Western Railroad was built from Green Bay to Winona, a depot was constructed just west of the river and named Black River Station. Although there is very little information on it, a village sprung up here and David M Kelly, a railroad official had a town platted and named Hatfield after a railroad official and later president of the railroad, E. F. Hatfield, Jr. There was evidently enough business there to warrant a depot for many years.

    When contacted about this article, Jean Anderson said she received her information from the railroad company and the United States Post Office.

    The Hatfield file in the History Room also contains a letter dated April 4, 1975, and it was from the Hatfield Chamber of Commerce and signed by Douglas Dvorak, chairman of the Centennial Parade Committee. The letter stated that the big parade was to be Sunday, July 27, 1975.

    Source: Banner Journal (Black River Falls, Jackson Co WI) January 14, 2004

    Clark County Press, Neillsville, Clark Co. WI

    Hatfield Dam did its Job

    A closer look at the Spillway in Hatfield showing flood waters from record rainfalls Thursday, Sept. 23, 2010.


    צפו בסרטון: היסטוריה ברכבת- הושלמה תשתית החישמול לאורך כל מסילות דוד המלך - הקו המהיר בין ירושלים להרצליה (דֵצֶמבֶּר 2021).